Co nas wyróżnia?

Najczęściej opisujemy naszą filozofię jednym krótkim hasłem – “łączenie”. W codziennej pracy staramy się o to, by z jak najlepszym skutkiem dla naszych klientów godzić i łączyć:

wartości i potrzeby pracowników
cele biznesowe klientów
certyfikowane narzędzia i metody
realia i cele biznesowe organizacji
nasza misja rozwijania zdrowych organizacji
własne doświadczenie i autorskie metody

Autorska Metodologia Coachingu Zespołowego DCC Evolution TM

Jak twierdzi serialowy dr House: "Wszyscy kłamią". House jest najlepszym, choć często mało subtelnym diagnostą. Dlaczego? Bo sprawdza nie to, co się pacjentom wydaje, tylko to, co rzeczywiście im dolega, żeby dobrać skuteczną metodę leczenia, która uratuje ich życie i zdrowie. My jesteśmy takimi House'ami coachingowymi, którzy wspierają zdrowie organizacji i zespołów poprzez rzetelną diagnozę przyczyn, realne uzdrowienie i wzmocnienie na przyszłość dzięki zastosowaniu wypracowanych rozwiązań. Na tym oparliśmy skuteczny Model Coachingu Zespołowego DCC Evolution TM.

DCC EVOLUTION TM

E – Expert's Look

Rzetelnie diagnozujemy sytuację. Znajdujemy istotę problemu i określamy prawdziwe potrzeby klienta.

V – Value

Określamy wizję zdrowej organizacji, zespołu, lidera.

O – OPTIONS

Patrzymy na sytuację z różnych perspektyw (z punktu widzenia szefa, członków zespołu, innych wydziałów, otoczenia biznesowego) i budujemy świadomość sytuacji u lidera i zespołu – pomagamy widzieć więcej.

L – Look

Zwalczamy uciążliwe objawy.

U – Underneath

Rozpoznajemy ich istotne przyczyny.

T – Team Solutions

Pomagamy wypracować konkretne rozwiązania oparte na aktualnych i potrzebnych zasobach zespołu/organizacji.

I – Implementation

Wprowadzamy zmiany.

O – Observation

Przyglądamy się postępom i pomagamy wdrażać usprawnienia.

N – New Habits

Usamodzielniamy lidera/zespół: weryfikujemy efekty pracy, uczymy wyciągać wnioski i wprowadzać je w życie.

Łamiemy schematy szkoleniowe

Gdy standardowe schematy szkoleniowe okazują się nie dość skuteczne, chętnie zastępujemy je własnymi. Opracowaliśmy je, obserwując potrzeby polskich organizacji i ich zmieniające się otoczenie biznesowe. Oto, co odkryliśmy:

1. Szkolenie nie musi trwać osiem godzin – optymalizacja czasowa

Często słyszymy, że gdy pracownik nie pracuje, firma nie zarabia, a całodniowe szkolenie to zaległości i stres. Pracownicy niechętnie odchodzą od swoich zajęć, by potem i tak cały czas być przy nich myślami, zerkać na telefon i sprawdzać e-maile.

Dlatego proponujemy krótsze kilkugodzinne sesje, które łatwiej pogodzić z bieżącymi zadaniami.

Dobrym uzupełnieniem szkoleń w takiej formie są indywidualne lub grupowe sesje poszkoleniowe, które pobudzają do sprawdzenia nowych umiejętności w działaniu.

2. Coaching dla wszystkich w firmie – optymalizacja dostępności

Firmy najczęściej wykupują usługi coachingowe dla poszczególnych pracowników. W takim, standardowym modelu z coachingu mogą korzystać nieliczni – gdyby firma chciała zapewnić je każdemu, kosztowałyby majątek.

Dlatego oferujemy firmom abonament coachingowy. W ramach abonamentu wykupujesz określoną liczbę godzin pracy coacha, a my w określone dni miesiąca pracujemy wyłącznie dla twojej firmy, prowadząc sesje dla tych z twoich pracowników, którzy w danej chwili najbardziej tego potrzebują.

Lepsza dostępność coachingu to wzrost motywacji i zaangażowania pracowników, które, jak dowodzą badania ICF/HCI (2014-2015), zwiększają wyniki finansowe przedsiębiorstw.

3. Techniki coachingowe podnoszą skuteczność szkoleń – optymalizacja wiedzy

Twoi menedżerowie i trenerzy mogą nie tylko przekazywać pracownikom wiedzę, ale także oddziaływać na wzrost zaangażowania, jeśli poznają podstawowe techniki coachingowe. Doświadczenie uczy nas, że szkolenia i warsztaty przynoszą najtrwalsze efekty, gdy prowadzący pozwala uczestnikom odkrywać to, co dla nich stanowi prawdziwą wartość.

Przygotujemy twoich pracowników do takiej pracy w ramach kursu umiejętności coachingowych dla trenerów wewnętrznych.